top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Sharony

550 יח"ד בלבד נותרו לשיווק ברמת בית שמש ג'


קצב שיווק גבוה ומשמעותי: מלאי הדירות העומדות כיום לשיווק עומד על 550 יח"ד בלבד, כך עולה משקלול נתוני משרד השיכון ורשות המיסים שפורסמו לאחרונה.

על פי הנתונים, רמת בית שמש ג' כוללת 2105 יח"ד שהוצעו לשיווק, ועוד 150 מגרשים לבנייה עצמית במסגרת 'בנה ביתך' ששווקו בנפרד. כ-750 יח"ד מתוך 2150 ישווקו בשיטת 'מחיר למשתכן' בהתאם לשיעור הזכאות על פי קריטריון משרד השיכון.

כ-600 יח"ד נמכרו באמצעות עמותות בשיטת 'קבוצות רכישה' יזומות, עוד לפני פרסום תוצאות המכרזים, ואילו בשיטת המכירה הרגילה במגוון הפרויקטים, נקנו עד כה כ-200 יח"ד, ונותרו עוד 550 יח"ד בלבד המוצעות לשיווק, מה שצפוי לתרום לעליית מחירים בטווח הקרוב, בהתחשב בקצב הבנייה המואץ בפרויקטים המובילים, וברמת הביקושים הגבוהה יחסית מול מלאי הדירות המצומצם.

יצוין, שבנוסף עוד כמאתיים יח"ד נוספים שנמכרו ע"י הקבלנים במכירה מוקדמת, אינם מופיעים בטבלאות משרד השיכון ורשות המיסים, שכן חוזים אלה טרם דווחו. בנוסף, לדברי נציגי חברות השיווק הפועלות בשכונה, יתרת הדירות נמוכה עוד יותר והיא עומדת על כ-350 המוצעות לשיווק בלבד.

לדברי אלי וקנין מנכ"ל חברת 'וקנין ובניו' הבונה את 'מצפה ברמה' המובילה את קצב הבנייה בעיר ונחשבת לפרויקט היוקרתי ביותר באזור, רמת הביקושים צפויה להכתיב קצב מחירים גבוה: "למרות הדיבורים הרבים והתקוות מול מחאת הדיור, לא נראות באופק התחלות בנייה כלשהן לציבור החרדי, מה שיביא בהכרח להגברת הביקושים על מלאי הדירות הקיים, ועליית מחירים קרובה. אנו מעודדים ומגבים את פעילות משרד השיכון למציאת פתרונות ובכללן הפשרת רמת בית שמש ג'-2, אולם הצורך המיידי מכתיב את מגמות השוק כפי שניווכח כבר בתקופה הקרובה".

יצוין, כי קצב הבנייה ברמת בית שמש משתנה בין הפרויקטים השונים כתוצאה מקצב עבודות הפיתוח המבוצעות על ידי משרד השיכון, כאשר עד כה קיבלו כעשרה מתחמים היתרי הבנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ביניהן ניתן למנות את 'מצפה ברמה' העומדת כבר בעבודות שלד מתקדמות ומתעתדת לסיים את הפרויקט כולו בשנה הקרובה, סאסי בע"מ, חזון את גלילי ועוד.

125 views0 comments

Recent Posts

See All

שר השיכון בסיור באתרי הבנייה ברמת שמש: "לראשונה הבאנו פתרון אמיתי גם למצוקת משפרי הדיור והמשפחות הגד

בסיור עבודה מיוחד שערך שר השיכון הרב אריאל אטיאס באתרי הבנייה של רמת בית שמש ג', התייחס השר למצוקת משפרי הדיור ורמת מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ: "לראשונה הביא משרד השיכון פתרון אמיתי גם למצוקה של משפרי הד

בארבע עיניים - עם אלי וקנין מנכ"ל חברת וקנין הבונה את "מצפה ברמה" - חזון מתגשם לתפארה

אם ביקרתם בתקופה האחרונה ברמת בית שמש ג' שהפכה לאתר בנייה גועש ורועש, לא יכולתם שלא להבחין בפרויקט היחידי שמתנשא בשלביו מעל כל השאר. זהו פרויקט 'מצפה ברמה' , בנייה יוקרתית לציבור החרדי האיכותי –בעיקר

bottom of page