top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Sharony

בארבע עיניים - עם אלי וקנין מנכ"ל חברת וקנין הבונה את "מצפה ברמה" - חזון מתגשם לתפארה

אם ביקרתם בתקופה האחרונה ברמת בית שמש ג' שהפכה לאתר בנייה גועש ורועש, לא יכולתם שלא להבחין בפרויקט היחידי שמתנשא בשלביו מעל כל השאר. זהו פרויקט 'מצפה ברמה' , בנייה יוקרתית לציבור החרדי האיכותי –בעיקר יוצאי חו"ל – בבית שמש, שזוכה להיות נושא הדגל ומודל לחיקוי של יתר הקבלנים הבונים במרץ את רמת בית שמש ג'. אנו, שסיירנו בדירת המאסטר המוכנה, שעמדה לדוגמא באחד הבניינים שכבר מתנוססים לתפארה בפרויקט 'מצפה ברמה' היוקרתי ההולך וצועד לקראת שלב הסיום מול הנוף הררי הקסום והמרחבים הפרוסים אל מול האופק, לא יכולנו שלא להתפעל. זו לא רק חווית המגורים בשכונה היפה ביותר בעיר שצפויה לדיירים – כי אם גם מאיכות בנייה בסטנדרט גבוה ובלתי מצוי (והאמינו, את הבנייה בבית שמש אנו מכירים היטב...).


> אלי, היכן בדיוק ממוקם הפרויקט, למי שרוצה לבוא ולבקר בדירה לדוגמא, הפנינה שבכתר?

"פרויקט 'מצפה ברמה' ממוקם בחלק העילי של רמה ג' באזור 'בנה ביתך' במתחם העילי המשתרע על למעלה מ-5 דונם. חברות הבניה 'וקנין' ו'אלמוג' פועלות במשותף, וצועדות בימים אלו לקראת סיום קומפלקס המגורים היוקרתי של שלב א' הכולל 2 בנייני מגורים אקסקלוסיביים בני 7 קומות, הכוללות כ-60 יח"ד בתמהיל דירות של 4-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, חניון מקורה ומחסנים פרטיים".


> ומתי צפוי האכלוס, לאור עבודות הגמר שאנו רואים בשטח?

"שלב א' יאוכלס אי"ה כבר בתחילת ינואר בתחילת השנה הלועזית הבאה".


> למי מיועדות הדירות?

"פרויקט 'מצפה ברמה' נתן דגש תכנוני מיוחד על גודל הדירות (אין דירה הפחותה מ-100 מ"ר נטו) שכוללות גם מרפסות נוף גדולות במיוחד (בין 12 ל-60 מ"ר), יחידת הורים, 2 מעליות בכל בניין, לובי כניסה רחב ידיים ומפואר, וזאת כדי להתאים את הפרויקט לאוכלוסיית היעד: משפרי דיור יוצאי חו"ל משכונותיה הוותיקות של העיר, וכן ציבור רוכשים משמעותי של תושבי חו"ל במעמד סוציו-אקונומי גבוה, יוצאי ארה"ב, בריטניה ודרום-אפריקה. בשונה מיתר הפרויקטים בבית שמש שמיועדים לזוגות צעירים, הרי שכאן מדובר בפרויקט המיועד לאוכלוסייה של בעלי משפחות, מבוססות ואיכותיות".


> ומה התכניות העתידיות?

"אנו כבר עתה מתכוננים במרץ לשלב ב', והחל שיווקו של מגדל הדירות הנוסף, שאף הוא כקודמיו מתוכנן כך שהדירה הקטנה בו אינה פחותה ממאה מטרים רבועים".


אם לסכם זאת, הרי שעתה, כשהמחירים בבית שמש כיום לדירת ארבעה חדרים נעים בין 1,070,000-1,280,000 ₪, זהו בדיוק הזמן לנצל את המחירים הנמוכים יחסית, ולשלב את כל היתרונות של עיר העתיד – בית שמש, עם שכונה איכותית של ממש בפרויקט 'מצפה ברמה' המציעה בנייה רחבת ידיים, לצד ביצוע מעשי מהיר בגימור מושלם.




119 views0 comments

Recent Posts

See All

שר השיכון בסיור באתרי הבנייה ברמת שמש: "לראשונה הבאנו פתרון אמיתי גם למצוקת משפרי הדיור והמשפחות הגד

בסיור עבודה מיוחד שערך שר השיכון הרב אריאל אטיאס באתרי הבנייה של רמת בית שמש ג', התייחס השר למצוקת משפרי הדיור ורמת מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ: "לראשונה הביא משרד השיכון פתרון אמיתי גם למצוקה של משפרי הד

bottom of page