top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Sharony

יודעים לזהות הזדמנויות? 'מצפה ברמה' – פרויקט היוקרה ברמת בית שמש ג' בהזדמנות נדירה לדירה !

יודעים לזהות הזדמנויות? יש לכם הזדמנות נדירה לדירת חלומות במחיר מיוחד. פרויקט היוקרה המוביל ברמת בית שמש ג' – 'מצפה ברמה' מציע לכם תנאים והטבות מיוחדות לסיום ימי 'בין הזמנים', על מגוון דירות מפוארות ומרווחות במקום המוצלח ביותר מול נוף הררי קסום הצופה אל הרי יהודה והעיר בית שמש כולה, בסטנדרט בנייה גבוה במיוחד, בהזדמנות נדירה ומיוחדת לקראת סיום שיווק שלב א' וקצב הבנייה המואץ.

'מצפה ברמה' הממוקמת במתחם היוקרתי של 'בנה ביתך' באזור היפה ביותר ברמת בית שמש ג', מובילה את תנופת הבנייה ברמה כאשר היא מצויה בעיצומן של עבודות הבנייה, כפרויקט הראשון והמתקדם ביותר בשכונה כולה.

'מצפה ברמה' נבנית על ידי חברות הנדל"ן הוותיקות 'וקנין&אלמוג' החתומות על בנייתן של אלפי יח"ד בכל רחבי הארץ ובפרויקטים נבחרים בחו"ל, ונהנות מיציבות פיננסית, סטנדרט בנייה גבוה במיוחד לצד תכנון אדריכלי מוקפד עד לפרט האחרון. 'מצפה ברמה' מציעה דירות מרווחות במיוחד של 4, 5, 6, חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים, במיקום המבוקש ביותר ובמחיר המשתלם ביותר באזור כולו.

עם סיום ימי בין הזמנים ולקראת סיום שיווק שלב א', אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות וליהנות ממגוון הטבות ותנאים, בדרך לדירה משלכם, שתהיה מוכנה כבר בתוך 20 חודשים בלבד!

אתם מוזמנים לעלות ברמה, ליהנות מאיכות חיים מושלמת, לגדל את הילדים בשלווה ובנחת ברמה הגבוהה ביותר, אתם מוזמנים לראות את העתיד ב'מצפה ברמה'. נשמח לארח אתכם במשרדי המכירות שבאתר הבנייה, או בטל': 052-7691400, 052-7691500. הזדמנות נדירה לדירה.

96 views0 comments

Recent Posts

See All

שר השיכון בסיור באתרי הבנייה ברמת שמש: "לראשונה הבאנו פתרון אמיתי גם למצוקת משפרי הדיור והמשפחות הגד

בסיור עבודה מיוחד שערך שר השיכון הרב אריאל אטיאס באתרי הבנייה של רמת בית שמש ג', התייחס השר למצוקת משפרי הדיור ורמת מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ: "לראשונה הביא משרד השיכון פתרון אמיתי גם למצוקה של משפרי הד

בארבע עיניים - עם אלי וקנין מנכ"ל חברת וקנין הבונה את "מצפה ברמה" - חזון מתגשם לתפארה

אם ביקרתם בתקופה האחרונה ברמת בית שמש ג' שהפכה לאתר בנייה גועש ורועש, לא יכולתם שלא להבחין בפרויקט היחידי שמתנשא בשלביו מעל כל השאר. זהו פרויקט 'מצפה ברמה' , בנייה יוקרתית לציבור החרדי האיכותי –בעיקר

bottom of page