top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Sharony

סוף שנה, דירות אחרונות, וסיום הפרויקט: הנחות מיוחדות על דירות יוקרה ב'מצפה ברמה' ברמת בית שמש

לפעמים זהו העיתוי, לפעמים זה הקצב, אבל לפעמים מצטרפים שלושת אלו גם יחד למבצע הנחות ענק: 'מצפה ברמה' פנינת המגורים היוקרתית המצויה בשלבי גמר אחרונים וחונכת את השכונה כולה כמרחב של איכות חיים, יוצאת במבצע מכירות אטרקטיבי בשבילך: סוף השנה האזרחית, דירות אחרונות ו..סיום הפרויקט – שלוש סיבות להנחה אטרקטיבית ומיוחדת על דירות אחרונות בשלב א' במחירים מיוחדים.

אתה מוזמן לפגוש דירות בתכנון יוקרתי ופנטהאוזים מסוגננים המשקיפים על מרחבים ונופים עוצרי נשימה ונהנים מאוויר הרים צלול. בית מושלם לאיכות חיים מושלמת ולגדל את המשפחה בהרחבת הדעת במקום של תורה. והמחיר? של פעם בשנה, או מדויק יותר: פעם בפרויקט.

'מצפה ברמה' הנבנית על ידי חברות הנדל"ן הוותיקות והמנוסות 'וקנין'&'אלמוג', כוללת קומפלקס יוקרתי של 4 בנייני מגורים בני 7 קומות, המתהדרים בסטנדרט בנייה גבוה במיוחד, כמו חניון מקורה ומחסנים פרטיים, וכמובן מפרט טכני עשיר ומיוחד, תכנון אדריכלי מושלם בהקפדה על תצפיות נוף מרהיבות מכל זווית, פרויקט של איכות חיים.

'מצפה ברמה' מובילה את חווית המגורים הזו ביתרון בולט שבולט למרחוק: הלוקיישן, המיקום. 'מצפה ברמה' ממוקמת באזור העילי של שכונת רמת בית שמש ג', מול נופי בראשית, באזור היוקרתי ביותר. הצלחת השיווק של הפרויקט מעידה כאלף עדים על הבשורה האמיתית של 'מצפה ברמה': חווית מגורים מושלמת.

זה הזמן לצעד אחד חכם יותר: להצטרף להצלחה ולהבטיח לעצמכם מקום מושלם לגדל את המשפחה, חיי תורה באיכות חיים אמיתית ושלווה קסומה וציורית.

אתם מוזמנים לבקר במשרד המכירות באתר: 052-7691500 או אצל נציגי המכירות בחברת 'וקנין&אלמוג' 08-8580595. יישוב טוב!

18 views0 comments

Recent Posts

See All

שר השיכון בסיור באתרי הבנייה ברמת שמש: "לראשונה הבאנו פתרון אמיתי גם למצוקת משפרי הדיור והמשפחות הגד

בסיור עבודה מיוחד שערך שר השיכון הרב אריאל אטיאס באתרי הבנייה של רמת בית שמש ג', התייחס השר למצוקת משפרי הדיור ורמת מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ: "לראשונה הביא משרד השיכון פתרון אמיתי גם למצוקה של משפרי הד

בארבע עיניים - עם אלי וקנין מנכ"ל חברת וקנין הבונה את "מצפה ברמה" - חזון מתגשם לתפארה

אם ביקרתם בתקופה האחרונה ברמת בית שמש ג' שהפכה לאתר בנייה גועש ורועש, לא יכולתם שלא להבחין בפרויקט היחידי שמתנשא בשלביו מעל כל השאר. זהו פרויקט 'מצפה ברמה' , בנייה יוקרתית לציבור החרדי האיכותי –בעיקר

bottom of page