top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Sharony

שדרוג תשתית הכבישים בעיר בית שמש לקראת השלמת פרויקט 'מצפה ברמה' ושרשרת מיזמי הבנייה ברמה ג'

העיר בית שמש נערכת בצעדי ענק לקראת השלמת הפרויקטים הראשונים ברמת בית שמש ג', ומבצעת חידוש ושדרוג של כבישים וגשר הגישה. מול תנופת הבנייה של פרויקט 'מצפה ברמה' המוביל את תנופת הבנייה ברמת בית שמש ומתקרב להשלמה, נערכת העירייה לשלב האכלוס של הפרויקט ושל שרשרת מיזמי הבניה והפרויקטים בשכונה שצפויים לבוא בעקבותיו, עם השקעת ענק בתשתיות והשלמת כבישי גישה רחבים מהשכונה לכביש עמק האלה- ירושלים, וגשר תנועה לכיוון רמה א' הוותיקה.

בימים האחרונים חנכה עיריית בית שמש את כביש 10 - יציאה חדשה מבית שמש לכביש 38 שיהווה ציר תנועה מרכזי גם לתושבי רמה ג', בהשקעת ענק של 70 מליון שקלים. כביש 10 המוביל מכביש 375 (עמק האלה – ביתר עילית) ואמור להתחבר ישירות לכביש 38, ללא חציית מעבר הרכבת, נסגר לתנועה ע"י משטרת ישראל לפני מספר שנים.

ראש העיר הרב משה אבוטבול הודיע מאז שנכנס לתפקידו על פעילותו להסדרת הציר, ואכן לאחר פעילות מואצת של ראש העיר ומ"מ הרב משה מונטג, נחנך הכביש עם נקודות יציאה מהעיר ומרמה ג' דבר המקל ומקצר באופן משמעותי את הדרך לירושלים, ומפחית עומס מהכניסות לעיר.

בנוסף מאיצה העירייה בימים אלו את העבודות בכביש הגישה החדש לרמה ג' מכיוון רמה א', הכולל כביש מסלולי נרחב וגשר עילי גדול שיקצר באופן משמעותי את הגישה לשכונה, יחסוך פערים טיפוגרפיים בשל יתרון גובהה היחסי של רמה ג', ויהפוך את השכונה לחלק מרצף השכונות של העיר במרחק תנועה קצר ונגיש במיוחד.

בקרב חברות הבניה הובעה הערכה רבה לפעילות העירונית עליה מנצח ראש העיר הרב משה אבוטבול יחד עם מ"מ מחזיק תיק תכנון ובניה הרב משה מונטג, המשקיעים ימים ארוכים בקידומה של השכונה התורנית החדשה. לדברי אלי וקנין מנכ"ל חברת 'וקנין ובניו' הבונה את פרויקט 'מצפה ברמה' המתקדם לקראת גמר ובולט במרחב "העשייה העירונית הינה מיוחדת במינה, כאשר המערכת העירונית נערכת כבר כיום לשלב האכלוס של השכונה כולה. אני כיזם וכקבלן רואה בפעילות ראש העיר וסגנו תמריץ אדיר לכינונה של השכונה כמרחב של איכות חיים מיוחדת" דברי וקנין.

פרויקט 'מצפה ברמה' ממוקם בחלק העילי של רמה ג' באזור 'בנה ביתך' במתחם המשתרע על למעלה מ-5 דונם. חברות הבניה 'וקנין' ו'אלמוג' הפועלות במשותף, צועדות בימים אלו לקראת סיום קומפלקס המגורים היוקרתי של שלב א' הכולל 2 בנייני מגורים אקסקלוסיביים בני 7 קומות, הכוללות כ-60 יח"ד בתמהיל דירות של 4-6 חדרים בדגש תכנוני מיוחד לגודל הדירות ועוד. הפרויקט זכה להתעניינות חסרת תרדים ולקצב מכירות גבוה במיוחד כאשר כמעט כל היצע הדירות בפרויקט נמכר לאוכלוסיה איכותית של משפרי דיור מהארץ ומחו"ל.




41 views0 comments

Recent Posts

See All

שר השיכון בסיור באתרי הבנייה ברמת שמש: "לראשונה הבאנו פתרון אמיתי גם למצוקת משפרי הדיור והמשפחות הגד

בסיור עבודה מיוחד שערך שר השיכון הרב אריאל אטיאס באתרי הבנייה של רמת בית שמש ג', התייחס השר למצוקת משפרי הדיור ורמת מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ: "לראשונה הביא משרד השיכון פתרון אמיתי גם למצוקה של משפרי הד

בארבע עיניים - עם אלי וקנין מנכ"ל חברת וקנין הבונה את "מצפה ברמה" - חזון מתגשם לתפארה

אם ביקרתם בתקופה האחרונה ברמת בית שמש ג' שהפכה לאתר בנייה גועש ורועש, לא יכולתם שלא להבחין בפרויקט היחידי שמתנשא בשלביו מעל כל השאר. זהו פרויקט 'מצפה ברמה' , בנייה יוקרתית לציבור החרדי האיכותי –בעיקר

bottom of page