top of page

מתן שירות לקוחות

כאשר מדובר בנושא חשוב ומשמעותי כמו בניית בית - קיימת חשיבות גבוהה לברור בקפידה את כל נותני השירותים אשר ייקחו חלק באותו הפרויקט.
כך יוצא, שלצד המקצועיות והניסיון של חברת הבנייה הנבחרת כמו גם שאר נותני השירותים אשר ייקחו חלק בתהליך, קיימת חשיבות לשים דגש גם על הנושא של מתן שירות לקוחות ולהקפיד שכל בעלי המקצוע המעורבים שמים את הדגש הראוי על נושא השירות.

שירות לקוחות איכותי בא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות – זה מתחיל בהקפדה על הבנה מעמיקה של כל צרכי הלקוח. זה ממשיך בשיתוף ושיקוף הלקוח המזמין לאורך כל שלבי התהליך. וניתן לסכם זאת בזמינות, סבלנות ואדיבות מצד החברה לגבי כל שאלה אשר תצוץ למזמין במהלך העבודה על הפרויקט, עד לסיומו ולעיתים גם לאחר מכן.
הקפדה על שירות לקוחות איכותי, מהווה חלק נכבד מהמתכון להצלחת הפרויקט, תוך דאגה לעמידה בלוחות הזמנים, שמירה על התקציב ומתן מענה על כל הצרכים ודרישות הלקוח מאותו הפרויקט.

אז נכון שאין דרך לכמת את רמת שירות הלקוחות – בניגוד לשנות ניסיון ורמת מקצועיות (אשר יכולה להימדד במספר הפרויקטים בה אותה חברה הייתה מעורבת) רמת שירות הלקוחות היא נושא אותו יהיה יותר קשה להעריך.
יחד עם זאת, העובדה שחברה מסוימת הינה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום בה היא עוסקת, כן יכולה להעיד על טיב השירות שהיא מציעה – חברות אשר אינן שמות דגש על שירות לקוחות, לא שורדות בדרך כלל שנים ארוכות בתחום.
מלבד זאת, פגישות ייעוץ וניסיונות התרשמות מקרוב מהחברה ומעובדיה, יכול לסייע להבין עד כמה אותה החברה אכן שמה דגש על נושא של טיב שירות הלקוחות.

אז במידה וגם אתם עומדים לקראת הזמנת פרויקט בנייה, חשוב לקחת בחשבון, שלצד רמת המקצועיות והניסיון של אותן חברות בנייה כמו גם כל שאר הגורמים אשר ייקחו חלק בתהליך, קיימת חשיבות גבוהה לעשות שימוש בכל הכלים אשר עומדים לרשותכם בכדי לוודא שאותן החברות שבחרתם מקפידות לשים דגש משמעותי גם על הנושא של מתן שירות לקוחות.

bottom of page