top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Sharony

המונים ביקרו בחג בפרויקט 'מצפה ברמה' ההולך ונשלם וחונך את רמת בית שמש ג' החרדית

המוני מבקרים ביקרו במהלך ימי חג הסוכות בשכונה ההולכת ונשלמת ברמת בית שמש ובפנינת המגורים שלה - 'מצפה ברמה' המצויה בשלבי גמר אחרונים וחונכת את השכונה כולה כמקום חדש של תורה.

המוני המבקרים הופתעו לראות את היקף הבנייה הנרחב בפרויקט, כאשר קומפלקס המגורים מצוי בשלבי סיום אחרונים, ובנייני המגורים בשלב א' של הפרויקט עומדים הכן לקליטתם של דיירי השכונה הראשונים, לקראת האכלוס הגדול שיתבצע במשותף עם גל המשתכנים הראשון בשכונה.

תנופת הבנייה המרשימה בולטת במיוחד על רקע הנופים המרשימים והמרחבים הפתוחים המשווים לאזור כולו אווירה שלווה וכפרית. 'מצפה ברמה' מובילה את חווית המגורים הזו ביתרון בולט שבולט למרחוק: הלוקיישן, המיקום. 'מצפה ברמה' ממוקמת באזור העילי של שכונת רמת בית שמש ג', מול נופי בראשית הממלאים את כל קו האופק, באזור היוקרתי ביותר המיועד לקוטג'ים וצמודי קרקע.

הפרויקט הנבנה על ידי חברות הנדל"ן הוותיקות והמנוסות 'וקנין'&'אלמוג', כולל קומפלקס יוקרתי של 4 בנייני מגורים בני 7 קומות, הכוללות 112 יח"ד בתמהיל דירות של 4-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, מתהדר בסטנדרט בנייה גבוה במיוחד, כמו חניון מקורה ומחסנים פרטיים, וכמובן מפרט טכני עשיר ומיוחד, תכנון אדריכלי מושלם בהקפדה על תצפיות נוף מרהיבות מכל זווית, פרויקט של איכות חיים.

הצלחת השיווק של הפרויקט מעידה כאלף עדים על הבשורה האמיתית של 'מצפה ברמה'. הפרויקט זכה להתעניינות חסרת תרדים ולקצב מכירות גבוה במיוחד כאשר כמעט כל היצע הדירות בפרויקט נמכר לאוכלוסיה איכותית של משפרי דיור מהארץ ומחו"ל. כבר עתה מתכוננת 'מצפה ברמה' במרץ לשלב ב', והחל שיווקו של מגדל הדירות הנוסף, שאף הוא כקודמיו מתוכנן כך שהדירה הקטנה בו אינה פחותה ממאה מטרים רבועים.

שלב א' יאוכלס אי"ה במהלך השנה הלועזית הקרובה, וההערכות העירונית המשותפת לאכלוס הראשון נמצאת בעיצומה. המבקרים הרבים ב'מצפה ברמה' הביעו את התפעלות הרבה מבניינה של קריה תורנית מפוארת ומהודרת ברמת בית שמש החרדית שתהווה מרכז תורני גדול במיוחד, מקום של תורה המצטיין ברחבות הדעת ואיכות חיים מושלמת, ונבנתה עיר על תילה.

14 views0 comments

Recent Posts

See All

שר השיכון בסיור באתרי הבנייה ברמת שמש: "לראשונה הבאנו פתרון אמיתי גם למצוקת משפרי הדיור והמשפחות הגד

בסיור עבודה מיוחד שערך שר השיכון הרב אריאל אטיאס באתרי הבנייה של רמת בית שמש ג', התייחס השר למצוקת משפרי הדיור ורמת מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ: "לראשונה הביא משרד השיכון פתרון אמיתי גם למצוקה של משפרי הד

בארבע עיניים - עם אלי וקנין מנכ"ל חברת וקנין הבונה את "מצפה ברמה" - חזון מתגשם לתפארה

אם ביקרתם בתקופה האחרונה ברמת בית שמש ג' שהפכה לאתר בנייה גועש ורועש, לא יכולתם שלא להבחין בפרויקט היחידי שמתנשא בשלביו מעל כל השאר. זהו פרויקט 'מצפה ברמה' , בנייה יוקרתית לציבור החרדי האיכותי –בעיקר

bottom of page