top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Sharony

שר השיכון בסיור באתרי הבנייה ברמת שמש: "לראשונה הבאנו פתרון אמיתי גם למצוקת משפרי הדיור והמשפחות הגד

בסיור עבודה מיוחד שערך שר השיכון הרב אריאל אטיאס באתרי הבנייה של רמת בית שמש ג', התייחס השר למצוקת משפרי הדיור ורמת מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ: "לראשונה הביא משרד השיכון פתרון אמיתי גם למצוקה של משפרי הדיור. זה לא סוד שחוץ מהזוגות הצעירים ישנם מאות אלפי משפחות ברוכות ילדים המשוועות לפתרון, ושורת הפרויקטים היוקרתיים ברמת בית שמש מסמנות שינוי מבורך ותחילתו של פתרון אמיתי".

במשך שעה ארוכה סייר שר השיכון וצוותו במתחם הבנייה ההומה של 'מצפה ברמה' – הפרויקט המתקדם ביותר בשכונה, כשאל הסיור מתלווה סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן. השניים סיורי בין הדירות ודלגו על פיגומי הבנייה והררי המלט יחד עם הקבלן הוותיק אלי וקנין מנכ"ל חברת 'וקנין ובניו' הבונה את הפרויקט, שהנחה את הסיור והציג את יוזמות הבנייה והיקף הפרויקט ההולך ונשלם על ידי 'מצפה ברמה'. שר השיכון וסגן שר הבריאות ביקשו לשמוע על קצב המכירות וצפי האכלוס, כשהם מביעים את התפעלותם מקצב הבנייה המהיר, ומאיכות הבנייה ורחבות הדירות המיועדות למשפרי דיור, שלדבריהם מציינת את בשורת משפרי הדיור כמהפכה שתשפיע על צרכי הנדל"ן של המגזר החרדי כולו.

בהמשך הסיור התייחס שר השיכון לרמת המחירים בשוק הנדל"ן כולו, וציין את הצעדים הנעשים על ידי המשרד להגדלת היצע הקרקעות לכלל המגזרים, ובכלל זה האצת שיווק קרקעות רמת בית שמש ג' ב' – הכוללת עוד אלפי יחידות דיור. "ללא כל ספק אנו עדים לתחילתה של מגמת ירידה והתמתנות מחירי הדיור, כשאת הירידה האמיתית נראה בחודשים הקרובים, בזכות צעדי משרד השיכון והחלטות הממשלה על מענקי הרכישה באזורי פריפריה, והגדלת היצע הקרקעות בטווח המיידי והארוך".

בסיום הסיור, נועדו שר השיכון וצוותו עם סגן השר הרב יעקב ליצמן לשיחת עבודה, במהלכה הועלו צרכי הדיור של הציבור החרדי כולו, וההערכות לקראת שלבי האכלוס ובניינה של רמת בית שמש.

הקבלן אלי וקנין שהנחה את הסיור, הודה לאורחים בשם ציבור הקבלנים וחברות הבנייה הבונות את השכונה החדשה, ובשם ציבור אלפי הרוכשים המודה על פעילותם הברוכה של שלוחי הציבור, להקלת נטל הדיור המעיק הרובץ על כתפי רבבות בתי אב בישראל.

19 views0 comments

Recent Posts

See All

בארבע עיניים - עם אלי וקנין מנכ"ל חברת וקנין הבונה את "מצפה ברמה" - חזון מתגשם לתפארה

אם ביקרתם בתקופה האחרונה ברמת בית שמש ג' שהפכה לאתר בנייה גועש ורועש, לא יכולתם שלא להבחין בפרויקט היחידי שמתנשא בשלביו מעל כל השאר. זהו פרויקט 'מצפה ברמה' , בנייה יוקרתית לציבור החרדי האיכותי –בעיקר

bottom of page