top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Sharony

קצב מכירות מרשים במיוחד בפרויקט 'מצפה ברמה' לקראת השלמת שלב א'

רואים את העתיד, בונים את החלום: קצב מכירות מרשים במיוחד בפרויקט 'מצפה ברמה' - פרויקט היוקרה החרדי המוביל את תנופת הבנייה של רמת בית שמש ג' ומתפתח בצעדי ענק לקראת השלמתו.

הפרויקט המתקדם ביותר בעיר, שכבר נערך להשלמת הבנייה של שלב א', זוכה בחודש האחרון להתעניינות חסר תקדים ולקצב מכירות גבוה במיוחד בדירות הבודדות שנותרו בשלב א', ובמגדלים החדשים של שלב ב' הנראים כבר באופק. בשבועות האחרונים נחתמו חוזים רבים של רוכשים תורניים משפרי דיור מהעיר ומחוצה לה, זאת לנוכח קצב העבודות הקדחתני והבניינים המתנשאים לתפארה, כאשר הדירה לדוגמא ממחישה את איכות החיים בפרויקט, ומציגה בהדר את איכות החיים של הפרויקט החולש על נוף הררי הקסום ומרחביו הפרוסים אל מול האופק.

ב'מצפה ברמה' זוכים להוביל את תנופת הבנייה של העיר, כאשר בפרסומים הרשמיים של עיריית בית שמש המזמינה לבקר באזורי הבנייה בעיר, הייתה תמונת תנופת הבנייה המרשימה, ממתחם העבודות של 'מצפה ברמה' המובילה את מהפך המגורים בעיר בכל הקשור לאיכות חיים ולתרבות מגורים אחרת.

פרויקט 'מצפה ברמה' ממוקם בחלק העילי של רמה ג' באזור 'בנה ביתך' במתחם המשתרע על למעלה מ-5 דונם. חברות הבניה 'וקנין' ו'אלמוג' הפועלות במשותף, צועדות בימים אלו לקראת סיום קומפלקס המגורים היוקרתי של שלב א' הכולל 2 בנייני מגורים אקסקלוסיביים בני 7 קומות, הכוללות כ-60 יח"ד בתמהיל דירות של 4-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, חניון מקורה ומחסנים פרטיים.

'מצפה ברמה' מצטיינת בדגש תכנוני מיוחד שניתן לגודל הדירות, מרפסות נוף גדולות במיוחד (בין 12 ל-60 מ"ר), יחידת הורים, 2 מעליות בכל בניין, לובי כניסה ומפואר.

חלקו הראשון של הפרויקט נמכר לאוכלוסיה איכותית של משפרי דיור יוצאי חו"ל משכונותיה הוותיקות של העיר, וכן ציבור משמעותי של רוכשים חדשים תושבי חו"ל.

גם אתם מוזמנים לבקר בפנינה של הכר, 'מצפה ברמה', ולראות שהחלום האישי שלכם הולך ונבנה: בית שליו בסביבה קסומה, בו תגדלו את הילדים בשלווה ובנחת. זה הזמן לנצל הזדמנות שלא תחזור – מחירי חלום על דירת חלומות בנויה לתפארה!

11 views0 comments

Recent Posts

See All

שר השיכון בסיור באתרי הבנייה ברמת שמש: "לראשונה הבאנו פתרון אמיתי גם למצוקת משפרי הדיור והמשפחות הגד

בסיור עבודה מיוחד שערך שר השיכון הרב אריאל אטיאס באתרי הבנייה של רמת בית שמש ג', התייחס השר למצוקת משפרי הדיור ורמת מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ: "לראשונה הביא משרד השיכון פתרון אמיתי גם למצוקה של משפרי הד

בארבע עיניים - עם אלי וקנין מנכ"ל חברת וקנין הבונה את "מצפה ברמה" - חזון מתגשם לתפארה

אם ביקרתם בתקופה האחרונה ברמת בית שמש ג' שהפכה לאתר בנייה גועש ורועש, לא יכולתם שלא להבחין בפרויקט היחידי שמתנשא בשלביו מעל כל השאר. זהו פרויקט 'מצפה ברמה' , בנייה יוקרתית לציבור החרדי האיכותי –בעיקר

bottom of page