top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Sharony

לקראת השלמת הפרויקט הגדול: 'מצפה ברמה' במחירים מיוחדים על דיורות יוקרה אחרונות!

זה הזמן להצטרף להצלחה ולהיות חלק מהיוקרה של רמת בית שמש המתחדשת: 'מצפה ברמה' פנינת המגורים היוקרתית המצויה בשלבי גמר אחרונים וחונכת את השכונה כולה כמרחב של איכות חיים, מציעה דירות אחרונות בשלב א' במחירים מיוחדים. דירות בתכנון יוקרתי ופנטהאוזים מסוגננים המשקיפים על מרחבים ונופים עוצרי נשימה ונהנים מאוויר הרים צלול. בית מושלם לאיכות חיים מושלמת ולגדל את המשפחה בהרחבת הדעת במקום של תורה.

הפרויקט הנבנה על ידי חברות הנדל"ן הוותיקות והמנוסות 'וקנין'&'אלמוג', כולל קומפלקס יוקרתי של 4 בנייני מגורים בני 7 קומות, הכוללות 112 יח"ד בתמהיל דירות של 4-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, מתהדר בסטנדרט בנייה גבוה במיוחד, כמו חניון מקורה ומחסנים פרטיים, וכמובן מפרט טכני עשיר ומיוחד, תכנון אדריכלי מושלם בהקפדה על תצפיות נוף מרהיבות מכל זווית, פרויקט של איכות חיים.

קומפלקס הבניינים המרהיב של 'מצפה ברמה' בולט בהדר בשכונה על רקע הנופים המרשימים והמרחבים הפתוחים המשווים לאזור כולו אווירה שלווה וכפרית. 'מצפה ברמה' מובילה את חווית המגורים הזו ביתרון בולט שבולט למרחוק: הלוקיישן, המיקום. 'מצפה ברמה' ממוקמת באזור העילי של שכונת רמת בית שמש ג', מול נופי בראשית, באזור היוקרתי ביותר המיועד לקוטג'ים וצמודי קרקע.

הצלחת השיווק של הפרויקט מעידה כאלף עדים על הבשורה האמיתית של 'מצפה ברמה': חווית מגורים מושלמת. היצע הדירות בפרויקט נמכר בקצב מהיר לאוכלוסיה איכותית של משפרי דיור מהארץ ומחו"ל הרואים ב'מצפה ברמה' פנינה אמיתית לאוכלוסיה איכותית.

זה הזמן להצטרף להצלחה ולהבטיח לעצמכם מקום מושלם לגדל את המשפחה, חיי תורה באיכות חיים אמיתית ושלווה קסומה וציורית.

אתם מוזמנים לבקר במשרד המכירות באתר: 052-7691500 או אצל נציגי המכירות בחברת 'וקנין@אלמוג' 08-8580595. יישוב טוב!

13 views0 comments

Recent Posts

See All

שר השיכון בסיור באתרי הבנייה ברמת שמש: "לראשונה הבאנו פתרון אמיתי גם למצוקת משפרי הדיור והמשפחות הגד

בסיור עבודה מיוחד שערך שר השיכון הרב אריאל אטיאס באתרי הבנייה של רמת בית שמש ג', התייחס השר למצוקת משפרי הדיור ורמת מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ: "לראשונה הביא משרד השיכון פתרון אמיתי גם למצוקה של משפרי הד

בארבע עיניים - עם אלי וקנין מנכ"ל חברת וקנין הבונה את "מצפה ברמה" - חזון מתגשם לתפארה

אם ביקרתם בתקופה האחרונה ברמת בית שמש ג' שהפכה לאתר בנייה גועש ורועש, לא יכולתם שלא להבחין בפרויקט היחידי שמתנשא בשלביו מעל כל השאר. זהו פרויקט 'מצפה ברמה' , בנייה יוקרתית לציבור החרדי האיכותי –בעיקר

bottom of page